FITNESS

Fitness

På Fitnesslinjen træner du styrketræning, spinning, cirkeltræning, crossfitness og meget mere. Vi arbejder med at skabe erfaring, udvikling, resultater, indsigt og refleksion om sund træning og ernæring.

Her er linjen for dig, der elsker at få pulsen op, sved på panden og gennemleve den udvikling du knokler for i vores fitnesstimer. Du sætter dine mål i samarbejde med vores dygtige instruktører, der således også hjælper dig med viden, motivation og gejst så du kan indfri dine mål undervejs i skoleåret.

På Fitnesslinjen vil vi oplyse og skabe interesse for det hele menneske – både i trænings- og ernæringsmæssig forstand. Vi træner på mange forskellige måder, og tager fornuftige snakke om træning, velvære og sundhed. For at få det fulde udbytte er det vigtigt, at du spiser rigtigt i forhold til din træning, så det arbejder vi med i både teori og praksis.

Vi forventer, at du viser engagement for alle linjens facetter. Du er selvfølgelig aktiv, når det gælder den fysiske træning. Den fylder hovedparten af undervisningen. Endvidere knytter vi også teori på nogle af de mange øvelser, vi bruger undervejs i træningen.

Vi arbejder også med at turde overskride egne grænser. Derfor skal du være parat til at prøve noget nyt. Vi forventer også, at du vil deltage i debatten om, hvad det vil sige, at være sund – og hvad sund kost er.

Fitnesslinjen er for dig, der vil vide mere, træne mere, udfordres, se og mærke udvikling.

Linjetur

Hvert år tager vi på linjetur og giver den gas. Det er en uge, hvor vi fordyber os i fitnessverdenen, og samtidig hygger os og får skabt et skønt fællesskab på linjen. Turen er naturligvis inkluderet i skolepengene.

Fysioterapeut

Vi har på skolen tilknyttet fast fysioterapeut klar til at hjælpe dig. Læs mere om forebyggelse af skader, og se hvordan du kan blive fysisk klar til en aktiv hverdag på Fitnesslinjen her.

–––

Vil du vide mere om Levring Efterskole?

Ring på telefon 86 88 18 33

STYRKE