10 pladser tilbage til Idrætsdøgn

60 unge har allerede tilmeldt sig Idrætsdøgn. Dermed er der 10 pladser tilbage, men du skal skynde dig. Tilmeldingsfristen er fredag 29/9 kl. 12.

24 timer med intensivt efterskoleliv.

Sådan lyder tilbuddet, når Levring Efterskole holder Idrætsdøgn d. 7.-8. oktober 2017 for unge mellem 12 og 15 år.

”Der er fuld fart på i 24 timer. De unge får så mange inputs,” fortæller Christiane Thaysen, som er tovholder på Idrætsdøgn og fortsætter:

”Det er en super god mulighed for at finde ud af om efterskolelivet og Levring Efterskole er noget for en. De unge oplever skolen og faciliteterne. De prøver de forskellige idrætslinjer og møder en masse andre unge mennesker. Og vigtigst af alt så mærker de stemningen og ånden på efterskolen.”

10 pladser tilbage

60 unge har allerede tilmeldt sig Idrætsdøgnet, og der er et maksimum på 70 pladser.

”Vi har lavet et loft på 70 deltagere, fordi vi gerne vil kunne sikre, at de unge får en god oplevelse,” siger Christiane Thaysen.

Idrætsdøgnet starter lørdag kl. 14, og det slutter igen søndag kl. 14. I løbet af de 24 timer vil de unge både have danset, blevet udfordret med adventuresport og prøvet en masse boldspil. Desuden er der gymnastik, sang og lege på programmet.