Efterskolernes Aften på Levring Efterskole

Onsdag 10. januar 2018 kl. 18-21

Hvad laver man mon på vores syv forskellige idrætslinjer? Hvordan fungerer vores Life Performance tilgang, der har fokus på personudvikling? Hvordan ser værelserne ud? Hvad laver man om aftenen og i weekenderne? Og hvilke udlandsture er der?

Ja, spørgsmålene er mange, når der skal vælges efterskole. Derfor slår Levring Efterskole dørene op, og byder på kaffe og en god snak om et ophold hos os.

Et indsigtsfuldt besøg

På denne aften vil du/I have mulighed for at opleve og lære om skolens værdisæt, idrætslinjer og andre aktiviteter - eksempelvis musicalugen, linjeture, skituren til Østrig og meget mere.

For bedst at videreformidle om livet og stemningen på skolen agerer nuværende elever rundvisere alt imens forstander, Kim Thynebjerg, i samarbejde med resten af lærerstaben står klar til at fortælle om alt fra fag til skolens syv idrætslinjer: Fodbold (piger og drenge), håndbold (piger), fitness, adventure sport, spring og dans.

Selv glæder Kim Thynebjerg sig da også til en hyggelig og oplysende aften, hvor der som besøgende vil være mulighed for at få et indblik i livet som elev på Levring Efterskole. ”Aftenen giver nemlig mulighed for at møde eleverne, hvilket er enormt givende, da de faktisk er de bedste til at fortælle om efterskoleånden, og hvordan det er at gå på skolen. Derudover giver aftenen mulighed for at møde lærerne på tomandshånd, så man kan få snakket fag, valgfag og ikke mindst få et indblik i de forskellige idrætslinjer skolen tilbyder. Alt i alt plejer det at være en hyggelig og informativ aften, hvor man har mulighed for at få sat ansigt på skolens personale” afslutter Kim Thynebjerg.

Ingen tilmelding er påkrævet

Du/I behøver ikke tilmelde jer, og det er selvfølgelig gratis at deltage. Vi slår dørene op kl. 18, og lukker dem først kl. 21. Så kom endelig forbi til en kop kaffe og en snak om, hvorfor Levring Efterskole er det rigtige valg for jer.

Vi glæder os til at møde dig.

Indtil da er du velkommen til at læse mere om vores idrætslinjer her