Levring Efterskole søger køkken- eller ernæringsassistent

Levring Efterskole søger en uddannet og gerne erfaren køkken- eller ernæringsassistent til køkkenpersonalet med tiltrædelse snarest muligt. Kan du derfor lide at være sammen med unge mennesker? Og elsker du at være i køkkenet? Så vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi tilbyder en vikarstilling på ubestemt tid om end vi forventer en tidsperiode på 3 måneder. Yderligere info vedrørende dette tilgår ved ansættelsessamtalen. Stillingen er normeret til 37 timer i ugen i arbejdstiden 7-14. Endvidere vil der være en weekendvagt hver 4. uge såvel som ugentlige aftenvagter.

Som køkkenassistent får du medansvar sammen med det øvrige køkkenpersonale for køkkenets trivsel, hygiejne og servering af mad for skolens elever og personale. Endvidere forventer vi, at du har lyst til at være en del af elevernes hverdag og evner at indgå i samarbejde med dem, da eleverne på daglig basis deltager i madlavningen og oprydningen.

Vi ønsker at du:

• kan arbejde selvstændigt

• kan prioritere i opgaverne

• arbejder struktureret

• kan indgå i samarbejde med skolens elever

• er uddannet køkken/ernæringsassistent

Levring Efterskole har syv idrætslinjer, og lægger stor vægt på det faglige og elevernes personlige udvikling igennem vores Life Performance-tilgang. Ved ansættelsessamtalen vil vi derfor lægge stor vægt på, at du er indstillet på at indgå i samarbejde med lærerstanden om at fremme dette hos eleverne – naturligvis kun fra køkkenets rammer.

Løn

Ansættelse og løn er aftale.

Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med CV på hello@levringefterskole.dk. Skriv ”Ansøgning: køkkenassistent” i emnefeltet. Vi indkalder til samtaler løbende, hvorfor vi opfordrer til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt.

Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte køkkenleder, Kirsten Jensen på 87 70 00 34 (ml. 7-14), eller på kirsten@levringefterskole.dk

Vi ser frem til at høre fra dig.