Levring Efterskole søger hjælp til køkkenet

Kan du lide at være sammen med mennesker? Og elsker du at være i køkkenet?

Vi søger en ny medhjælper til køkkenet på Levring Efterskole med start hurtigst muligt. Vi tilbyder en deltidsstilling på ca. 15 timer i måneden. Opgaverne består i at varme maden og sætte den frem til eleverne samt klare efterfølgende oprydning i samarbejde med eleverne. Du får tildelt én ugentlig vagt fra kl. 17.00-19.00. Endvidere bliver du hjælper i ’blive-weekender’, og når vi ellers har brug for en ekstra hånd. Stillingen er ideel for eksempelvis studerende eller efterlønnere.

Vi ønsker at du:

• Er mindst 18 år gammel

• Er smilende og hjælpsom

• Har hygiejnebevis (ikke et krav – ellers får du det)

Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med tilhørende CV på hello@levringefterskole.dk. Skriv ”Ansøgning: køkkenassistent” i emnefeltet. Vi indkalder til samtaler løbende, hvorfor vi opfordrer til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt.

Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte køkkenleder, Kirsten Jensen, på 87 70 00 34 (ml. 7-14), eller på kirsten@levringefterskole.dk

Vi ser frem til at høre fra dig.