Store Hoppedag på Levring Efterskole

Påsken: Igen i år er alle velkomne til en fantastisk dag når Levring Efterskole afholder Store Hoppedag. Så er børnene vilde med sumodragter, trampoliner, hoppeborge og meget mere? – Ja så håber vi at se jer d. 17. april 2019 mellem klokken 10-15.

Praktisk talt alle kvadratmeter i Levring Efterskoles to haller er udnyttet, når Levring Efterskole åbner dørene til Store Hoppedag. En dag hvor børn og unge kan boltre og udfordre sig. Både skolens store idrætshal og Spejlsalen er for en dag omdannet til slaraffenland for børn og unge, hvor den ene hal er reserveret til børn op til fem år, mens den store hal er forbeholdt de unge og større børn.

”Jeg synes, at vi har sammensat et alsidigt udvalg af aktiviteter, hvor der er udfordringer både for de helt små men også de unge, ” fortæller Jimmi Andersen, som er tovholder på Store Hoppedag og lærer på springlinjen på Levring Efterskole og fortsætter:

Der vil blandt andet være en gigantisk rutschebane, en 17 meter lang junglebane, en girafhoppeborg, klatretårn, en disco-hoppeborg, sumodra

gter for de store, ligesom man i idrætshallen finder Danmarks største hoppeborg.

Arrangementet koster 50 kroner pr. person, som betales i døren kontant eller med MobilePay

Også mulighed for de store spring

Desuden er der store- og minitrampoliner, springgrave, airtracks og en tumblingtrack.

For forældrene er der mulighed for at købe en kop kaffe og et stykke kage, men man er naturligvis også velkommen til at tage madkurven med.

Arrangementet løber af staben på Levring Efterskole, Bygaden 65, 8620 Levring