Er du skarp til tyske gloser og brænder dit hjerte for fodbold? Så er du den lærer, Levring Eftersko

Levring Efterskole, Idræt & Life Performance, er en idrætsefterskole med syv idrætsliner, obligatorisk gymnastik og fokus på dannelse og fællesskabet.

Vi søger to nye kollegaer, som ønsker at indgå i et positivt og anerkendende undervisningsmiljø. Forventningen er, at lærere og elever sammen skaber en kreativ og engagerende undervisning og hverdag.

Levring og det professionelle læringsfællesskab

Levring Efterskole har fokus på Det Professionelle Læringsfællesskab. Kort beskrevet betyder det, at lærerne arbejder i fag og klasseteam, og med forskellige fagdidaktiske greb og værktøjer har særligt fokus på den enkelte elevs læring.

Vi ønsker, at alle vores elever lærer på så højt et niveau som muligt. Faglig og social trivsel er derfor vigtige elementer i undervisningen.

Tysk og fodbold

Vi søger en dygtig fodboldtræner og tysklærer, der brænder for og vægter et højt niveau indenfor fodbolden såvel som tyskfaget. Fra næste år takker vores dygtige fodboldtræner af efter mange års tro tjeneste. Det betyder, at vi kommer til at mangle den ildsjæl, der vil være med til at tage vores fodboldlinje til nye højder. Vi håber derfor, at du kommer med engagement, vilje og evnerne til at bære vores fodboldlinje sammen med vores to øvrige fodboldtrænere.

Vi ønsker, at du:

- Er uddannet tysklærer og kan varetage undervisningen i 10. Klasse.

- Kan supplere den faglige stilling med weekendvagter, vikartimer og andre efterskolerelaterede opgaver.

- Kan varetage en familielærerfunktion (kontaktlærer).

- kan fungere som støttelærer.

- Brænder for fodbolden og ønsker at udvikle fodboldlinjen med dine kollegaer.

- At du har A- eller B-licens.

Gymnastiklærer til skolens pigehold

Foruden en fodbold- og tysklærer søger vi en inspirerende lærer til pigegymnastikken. Her vil du indgå i et dynamisk og fagligt dygtigt gymnastiklærerteam, der inspirerer og motiverer eleverne til faglig dygtiggørelse og bevægelsesglæde. Din opgave består iat varetage pige- og fællesgymnastikken. Heraf forventes det også, at du er en teknisk dygtig og alsidig gymnast og instruktør, der formår at formidle dine ideer til elever og kollegaer på en positiv facon. Endvidere ser vi gerne, at du er lyttende og inddragende, men står fast på dine gymnastiske mål og ideer. Udover at varetage den obligatoriske gymnastikundervisning skal du som lærer i gymnastikteamet være med til at opbygge og skabe en varieret og seværdig opvisning.

Vi ønsker endvidere at du:

- Selv er aktiv gymnast.

- Har evner og erfaring med at træne større hold, eksempelvis juniorhold, landsdelhold, konkurrencehold eller lign.

- Du har erfaring med gymnastikkens forskellige genrer.

- Har indgående kendskab til undervisning i rytmiske sekvenser.

Ansættelse og løn sker i henhold til ”Fælles-overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation”.

Ansøgning:

Send din ansøgning, CV og eksempler på dit tidligere arbejde samt relevante eksamenspapirer til kim@levringefterskole.dk senest den 15. oktober 2019.

Vi afholder samtaler fra den 23., 24. og 30. oktober 2019.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Pernelle Fau på telefon: 21 12 77 14

Vi ser frem til at høre fra dig.