Reception: Levring Efterskole åbner kunstgræsbane og Goal Station

Levring Efterskole afholder reception på baggrund af skolens nyanlagte kunstgræsbane med tilhørende Goal Station. Alle interesserede bydes hermed velkommen til den officielle åbning med fodboldkamp og let anretning.

Det er med stor glæde, at Levring Efterskole inviterer til reception og åbning af efterskoles nyanlagte kunstgræsbane og Goal Station søndag d. 29. september kl. 09.45. Dagen og den officielle åbning starter kl. 09.45, hvor bestyrelsesformand, Lars Kjær og forstander, Kim Thynebjerg vil holde taler. Siden klippes snoren. Kl. 10.00 vil der være opvarmning inden sidste års skoleligavindere, LE 18/19 spiller kamp mod Levrings nuværende drengehold kl. 10.00. Kl. 12 er der reception med let anretning til alle fremmødte inden vi slutter af med en træning på den nye Goal Station. Arbejdet med banen begyndte i sommer, og man har siden da næsten arbejdet i døgndrift for at få banen klar til Efterskolernes Dag – samme søndag d. 29.09. Det er derfor meget glædeligt at målet er blevet indfriet, hvorfor vi glæder os enormt til at åbne banen for alle vores elever. Vi håber, at alle interesserede kommer forbi og ser, hvad skolens nye områder har at byde på.