Vil du være vores nye kollega på Levring Efterskole?

Levring Efterskole søger fodboldtræner og lærere pr. 1. september, evt. 1. oktober 2020. Kan du kombinere ét eller flere af fagene dansk, engelsk, science, biologi, fodboldtræner eller gymnastik så vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi søger nye kollegaer, som ønsker at indgå i et positivt og anerkendende undervisningsmiljø. Forventningen er, at lærere og elever sammen skaber en kreativ og engagerende undervisning og hverdag.

Den ene stilling er et barselsvikariat fra 1/12 2020 primært med gymnastik og på nedsat tid.

Din profil:

· Du er uddannet lærer eller tilsvarende og brænder for at arbejde med unge mennesker

· Du kan undervise i flere af nedenstående fag

· Du er god til at skabe relationer og møder andre med positive og høje forventninger

· Du er struktureret i din klasseledelse og har fokus på synlig og målstyret undervisning

· Du har gode kommunikative evner og har erfaringer med samarbejde med kollegaer

såvel som forældre

· Du er nysgerrig og interesseret i at indgå i udviklingen af læringsfælleskaber

· Du har lyst til at indgå i andre efterskoleopgaver, som tilsyn, weekendvagter og ture

Fodbold

Vi søger en dygtig fodboldtræner, der brænder for og vægter et højt niveau inden for fodbolden. Vi søger en ildsjæl, der vil være med til at tage vores fodboldlinje til nye højder. Vi håber derfor, at du kommer med engagement, vilje og evnerne til at bære vores fodboldlinje, sammen med vores to øvrige fodboldtrænere.

Vi ønsker, at du:

· Kan supplere stillingen med weekendvagter, vikartimer og andre efterskolerelaterede opgaver

· Brænder for fodbolden og ønsker at udvikle fodboldlinjen med dine kollegaer

· At du har A- eller B-licens

Pigegymnastik

Da vores underviser i pigegymnastik skal på barsel 1/12, har vi brug for 1 gymnastiklærer til pigegymnastik. Som udgangspunkt forventer vi, at du er dygtig rytmisk gymnast med en solid undervisningserfaring. Du skal være forberedt på at mange af vores elever ikke er erfarne gymnaster, men din motiverende og anerkendende tilgang får alle til at ønske at dygtiggøre sig og være med. Gymnastik er et profilfag, som er med til at skabe fællesskab og glæde. Med godt 16 opvisninger i foråret fylder det meget i vores hverdag. Du indgår i et gymnastiklærerteam på i alt 4.

Engelsk -Dansk

Vi forventer at du kan undervise på fagligt højt niveau, med flair for at skabe et trygt og lærerigt miljø. Du er en engageret og motiverende underviser. Du er god til at skabe relationer og møder eleverne med positive og høje forventninger. Du har erfaring med at undervise i dansk i udskolingen.

Biologi

Vores 9. kl. elever skal have en spændende og kvalificeret undervisning i biologi. Biologi er prøvefag, men giver samtidig mulighed for en alternativ tilgang, som du er med til at definere.

Science

Vores to science lærere vil rigtigt gerne have endnu en sparringspartner. Der arbejdes meget med forsøg, dokumentation og IT i undervisningen, faget er prøvefrit. Der er tale om undervisning i 10. kl.

Andre fag

De ovenfor nævnte fag kan kombineres på forskellig vis og giver derfor også mulighed for, at du kan byde ind med andre fag og kompetencer, som vi selvfølgelig gerne vil høre mere om. Jo flere fag, du kan dække, jo større er muligheden for en fuldtidsstilling.

Levring Efterskole:

Vi er en efterskole med 180 elever fordelt på 9. og 10. klasse. Teoretiske fag, Life performance, gymnastik og linjefag prioriteres lige højt Tjek vores hjemmeside for nærmere info om skolen og vores hverdag.

Ansættelse efter overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation.

Ansøgning skal være os i hænde senest den 17. August klokken 12.00. Samtaler forventes at foregå i uge 35.

Vil du høre nærmere eller se skolen, så ring og få en aftale på tlf. 86 88 18 33 eller skriv til forstander Kim Thynebjerg på kim@levringefterskole.dk

Ansøgning sendes til:

kim@levringefterskole.dk Skriv i emnefeltet: Ansøgning + fulde navn

Vi ser frem til at høre fra dig.