Aktiviteter

Ud over den skemalagte undervisning, foregår der en masse aktiviteter på Levring Efterskole. Året, ugen og dagen er fyldt med spændende og lærerige aktiviteter og samvær. Vi holder temafester, laver gymnastikopvisninger, tager på skitur, laver musical og meget mere.

Om aftenen, i middagspausen og i de weekender, du vælger at være pÃ¥ skolen, er der god tid til hygge og sjov sammen med dine venner. Der er valgfrie aktiviteter næsten hver aften - enten pÃ¥ elevinitiativ eller arrangeret af lærerne.

I fritiden stÃ¥r skolens faciliteter til fri disposition. I hallen er der en fed stemning – musik i højtalerne - hvad med en gang badminton, volleyball eller spring. I musiklokalet jammes løs – og pÃ¥ Læringstorvet er der gang i snakken, bordfodbolden, brætspillene, fjernsynet og poolbordet.

Al den tid I bruger sammen, resulterer i et stærkt fællesskab og venskaber for livet.

–––

Vil du høre mere om Levring Efterskole?

Ring på telefon 86 88 18 33

Levring Efterskole, Idræt og Life Performance. Fodbold for drenge, Fodbold for Piger, Håndbold for piger, Spring, Fitness, Dans, Adventure Sport, gymnastik, musical, udenlandsture, venner

REJSER

2024/2025