CAMP LEVRING

Camp Levring

​

Fire dage med oplevelser og den sport du elsker! Lyder det som noget for dig? Så er Camp Levring i uge 27, søndag d. 30. juni - torsdag d. 4. juli, lige det du skal. Hvad enten det er fodbold, spring, fitness, eSport, adventure sport eller dans, så har vi den bedste camp til dig, der vil udvikle dig indenfor din sportsgren, have oplevelser og nye venskaber. Campen er for alle i aldersgruppen 12-15 år. Du kan læse mere om de specifikke camps ved at trykke dig ind herunder.

Vælg din camp

​

I uge 27 har vi sammensat den fedeste camp med masser af træning, dygtige undervisere, aktiviteter, forplejning og fede faciliteter. Campen foregår nemlig på Levring Efterskole, hvor du kan give den gas i springcentret, dansesalen, kunstgræsbanen, fitnesslokalet, vores Goal Station, klatretårnet, vores store hal eller noget helt ottende når du ikke undervises i de udfordrende og sjove træningspas. Derudover vil der naturligvis også være tid og plads til hygge, kreativitet og konkurrencer om aftenen. Blandt andet kommer du til at stifte bekendtskab med gymnastikken, der normalt danner rammen for, det unikke fællesskab vores elever har på skolen.

Eksempel på ugeprogram

Vores Camp strækker sig over fire dage og følger et fast dagsprogram med indlagte trænings- og aktivitetsmoduler, pauser og spisetider. Du kan se et eksempel på vores program herunder.

​

Træning, nye venner og aktiviteter for alle

Når du er på Camp Levring, får du nye venner og oplevelser - først og fremmest på den camp du er tilmeldt, men også med dem på andre camps. Udover din træning sørger vi nemlig for aktiviteter og hygge med alle, der er på Camp Levring. I får derfor et fællesskab og venner på kryds og tværs af sportsgrene og interesser.

Kost og forplejning

Vi står for den fulde forplejning på Camp Levring. Vi sætter en ære i at servere en sund, varieret og fiberrig kost, så du kan præstere bedst muligt. Måltiderne er ikke blot noget, der skal overstås. Vi lægger vægt på at lave god mad, der lever op til kravene for sund kost.  Vores dygtige køkken vil således diske op med lækre og ernæringsmæssige retter, der både forkæler ganen og gavner kroppen. Vi er ambitiøse med vores idræt. Derfor ved vi også, hvor meget kost betyder for at kunne præstere optimalt på fodboldbanen, i dansesalen, på mountainbiken, i trampolinerne eller i Fitnesslokalet. Du kan læse mere om køkkenet på Levring Efterskole og vores verificeringer her.

Derudover tager vi naturligvis hensyn, til om du er vegetar, diabetiker eller har allergier.

Indkvartering og logi

Du bliver indkvarteret og sover på skolens hyggelige elevværelser.  Vi vil gøre vores til, at du føler dig hjemme fra dag 1, uanset om du er på camp med nogen du kender i forvejen eller ej. Vi kigger på aldersgrupper og sørger for, at du kommer til at bo på værelse med jævnaldrende. Har du specifikke ønsker ift. værelser og overnatning lytter vi også til det. Skulle det blive nødvendigt, er der altid en overnattende kursusleder, du kan få fat på.

Pris og tilmelding

Prisen er 2250,-  Dette er inkl. forplejning, træning, trænings t-shirt + drikkedunk, alle aktiviteter og overnatning i hyggelige elevværelser.

​

Pladserne fordeles efter ’først til mølle-princippet’.
* Vi forbeholder os retten til at aflyse ved for få tilmeldte.

Spørgsmål til Campen?

Såfremt I har spørgsmål bedes I skrive til Christoffer@levringefterskole.dk

–––

Vil du vide mere?

Ring på telefon 86 88 18 33

​

Godt at vide for forældre

• Hvordan fungerer ind- og udtjekning?
    - I ankommer om eftermiddagen inden campstart. Her sørger vi for en rolig start for både forældre og deltagere af campen. kl. 17.00 siger vi farvel til forældre.

• Hvordan og hvordan jeg kontakte jer under Campen?
    - I kan altid kontakte os på en vagttelefon. I får nummereret udleveret ved indlogering.

• Kost/overnatning og særlige hensyn
    - Vi tager tager naturligvis hensyn til særlige ønsker ift. både kost og overnatning. I skal blot give os besked ved indmeldelse.

• Pakkeliste - hvad skal dit barn have med?
    - Sportstøj til træningerne, hverdagstøj, håndklæde, dyne, pude + sengetøj, tandbørste, tandpasta og lign.

• Kræver campen et bestemt niveau?
    - Slet ikke. På Camp Levring er der plads til alle niveauer.

• Er der en voksen tilstede om aftenen/natten?
    - Ja, der er altid én eller flere lærere til stede - også om natten. Deltagere, som forældre må altid gerne tage fat i os uanset hvornår.

Søndag

Mandag

Tirsdag

Indkvartering