Rejser og ture

Skitur

Hvert år tager vi på en skitur. Det er forskelligt, hvor vi tager hen, men vi tager altid til et sted med rigtig god sne. Det seneste år har vi været i Folgaria i Italien.

Turens primære mål er selvfølgelig at stå på ski og få undervisning deri. Ud over det laver vi en række andre ting sammen – stafetter, mad i det fri og fællessamlinger med quizzer og sange.

Idrætslinjetur

Alle linjer tager hvert år på en relevant linjetur til Italien, hvor linjerne laver relevante aktiviteter iftl. linjen.

Og husk – begge ture er betalt som en del af skolepengene.

–––

Vil du vide mere om Levring Efterskole?

Ring på telefon 86 88 18 33

Levring Efterskole, Idræt og Life Performance. Fodbold for drenge, Fodbold for Piger, Håndbold for piger, Spring, Fitness, Dans, Adventure Sport, gymnastik, musical, udenlandsture, venner

REJSER

2024/2025