Fysioterapeut

Bliv klar til et aktivt år på Levring Efterskole

For at imødekomme dine sportslige ønsker og ambitioner har vi på Levring Efterskole tilknyttet fast fysioterapeut. Vi ønsker nemlig at give dig de bedste rammer for sportslig og personlig udvikling, og intet er her mere ødelæggende end skader. Det fysiske aspekt er en stor del af det at gå på Levring Efterskole. Her fylder både linjefag og gymnastikken en stor del af hverdagen.

Vi anbefaler derfor at styrke din krop og forebygge skader – og det vil vi gerne hjælpe dig med allerede inden du begynder. I samarbejde med vores fysioterapeuter har vi således udarbejdet en træningsplan med tilhørende film, der gør dig klar til en aktiv hverdag på Levring.

Se herunder hvilke film der er aktuelle for dig og din linje. STAY FIT

Statiske øvelser - alle linjer

Styrkeøvelser - alle linjer

Øvelser - springlinjen

Øvelser - Fodboldlinjen

Øvelser - danselinjen

–––

Vil du vide mere om Levring Efterskole og vores samarbejde med fysioterapeuten ?

Ring på telefon 86 88 18 33