ADVENTURE SPORT

Adventure Sport

Giv den gas til lands, til vands og i luften med adventurelinjen på Levring Efterskole. Træn din mentale og fysiske styrke med bl.a. mountainbike, klatring, orienteringsløb og kajak - og deltag i Adventure races året rundt.

Hvis du er til action og udfordringer, er linjefaget Adventure Sport lige noget for dig. Du er tændt på at prøve egne grænser af og er parat til at arbejde hårdt for at nå dit mål.

På Adventure Sport kan du se frem til at prøve kræfter med mountainbike, klatring, O-løb, GPS- og kompasnavigation, kano og kajak, forhindringsbaner og meget mere. Derudover deltager du i løbet af året i forskellige adventurraces rundt omkring i landet.

Målrettet træning

Fysisk styrke og udholdenhed er en absolut nødvendighed. Derfor er fitness-, styrke- og konditionstræning en væsentlig del af undervisningen. Der er desuden fokus på din personlige udvikling gennem samarbejdsøvelser, gruppepsykologi og teamwork.

Spring faldskærm

Som et ekstra tilbud kan du vælge at springe i faldskærm. Her er der en egenbetaling og foregår i fritiden.

Linjetur til udlandet

Vi tager på linjetur til udlandet, hvor både det sociale og det træningsmæssige får ekstra fokus. Sammenholdet på linjen styrkes, og vi får fede oplevelser sammen. Linjeturen er naturligvis inkluderet i skolepengene.

Fysioterapeut

Vi har på skolen tilknyttet fast fysioterapeut klar til at hjælpe dig. Læs mere om forebyggelse af skader, og se hvordan du kan blive fysisk klar til en aktiv hverdag på Adventurelinjen her.

–––

Vil du vide mere om Levring Efterskole?

Ring på telefon 86 88 18 33

LINJETUR TIL