Musical

Hvert år sætter alle eleverne på Levring Efterskole i fællesskab en musical op. I godt og vel en uge dropper vi det normale skema og arbejder i stedet fra morgen til aften med opsætningen af denne musical. Der skal bygges scene, laves kostumer og rekvisitter og øves sang, dans, skuespil og musik.

Alle elever er med i den færdige forestilling – enten som skuespillere, kor, musikere, dansere, lys- og lydfolk eller til at lave forskellige optrin på scenen. Den færdige forestilling opføres flere gange for forældre, søskende, elever fra andre skoler og øvrige gæster.

Musical-ugen er en uge, hvor der er fuld knald på!

–––

Vil du høre mere om Levring Efterskole?

Ring på telefon 86 88 18 33

LAD DIG UDFORDRE.

KOM OG OPLEV

LEVRING.