​

Følelsen af fælleskab, nye bekendtskaber og personlig udvikling

​

Gymnastikken på Levring Efterskole skaber et helt unikt sammenhold. Her arbejder samtlige elever i fællesskab, på tværs af alle linjer, sammen mod de endelige opvisninger. For nogle er gymnastikken helt nyt, mens det for andre er mere kendt. Uanset din baggrund bliver du udfordret, men det er også i denne proces, at sammenholdet og fællesskabet opstår. Gymnastikken er nemlig med til at skabe forbløffende resultater og nye venskaber. Dette synes vi er essensen af at gå på efterskole.

Vi er derfor stolte over at gymnastikken på Levring Efterskole samler alle vores linjer til ét hold, og giver vores elever følelsen af nærvær, sammenhold og fællesskab.

Gymnastikopvisninger

​

Som kulmination på vores obligatoriske gymnastiktræning tager vi ud til gymnastikopvisninger. Alle skolens elever er med til opvisningerne, som er lavet sammen med gymnastiklærerne og vises ved opvisningsstævner og i forbindelse med arrangementer på skolen.
Vi opfører ca. 15 gymnastikopvisninger hvert år.

Find vores opvisningsplan her

–––

Fysioterapeut

Vi har på skolen tilknyttet fast fysioterapeut klar til at hjælpe dig. Læs mere om forebyggelse af skader, og se hvordan du kan blive fysisk klar til en aktiv hverdag HER.

–––

Vil du høre mere om Levring Efterskole?

Ring på telefon 86 88 18 33

PÅ TOUR

LANDET RUNDT.

KOM OG OPLEV