Store Hoppedag
Årets Storre Hoppedag er desværre aflyst pga. Coronavirus og situationen i Danmark. Vi vender stærkt tilbage næste år

Pris: 50 kroner i døren (kontant eller MobilePay)

----

To hallen fyldt med hoppepuder, rutschbaner, trampoliner, rodeotyr, springgrave, stortrampoliner og sumodragter - der er på alle måder action for alle pengene, når Levring Efterskole inviterer til Store Hoppedag onsdag den 28. marts 2018 mellem klokken 10-15.

Den ene hal er reserveret til de små børn op til fem år, mens den anden hal er hellliget til de større børn og unge.

Og mens børnene boltrer sig, er der som forældre mulighed for, at man kan købe sig en kop kaffe og et stykke kage, samtidig med at man sidder med computeren eller nyder synet af hoppeborgenes buldren. Man er naturligvis også velkommen til selv at tage en madkurv med.

Det er sjette gang, at Levring Efterskole slår dørene op til Store Hoppedag.

–––

Vil du høre mere om Levring Efterskole?

Ring på telefon 86 88 18 33

PÅ TOUR