Glade elever på Levring idrætsefterskole

LIFE

PERFORMANCE

PÃ¥ Levring Efterskole fÃ¥r du de stærkeste kort pÃ¥ hÃ¥nden. Du træner kompetencer, som efterspørges i fremtiden, og som sikrer dig et stærkt fundament i livet.

Vi kalder det Life Performance..

Life Performance fokuserer pÃ¥ tre udviklingsomrÃ¥der; personlig styrke, sociale kompetencer og faglig højde. UdviklingsomrÃ¥derne er flettet ind pÃ¥ idrætslinierne, i boglige fag og i de mange aktiviteter, du deltager i pÃ¥ skolen.

Levring Efterskole - idrætslinier, aktiviteter og boglige fag

På idrætslinjerne arbejder du målrettet med din idræt. Du undervises af kompetente og kreative undervisere, som fokuserer på DIN udvikling – uanset niveau. Spændende gæsteundervisere og linjetur til udlandet!

Flere glade elever på Levring efterskole

Idrætslinjer

Klatring på linien Adventure Sport på Levring Efterskole

Giv den gas til lands, til vands og i luften. Træn din mentale og fysiske styrke med bl.a. mountainbike, klatring, orienteringsløb og kajak og deltag i Adventure races Ã¥ret rundt.

En efterskole med håndbold

På eSportslinjen styrker du dine tekniske, taktiske, psykologiske og fysiske færdigheder. Du udvikler dit talent og får masser af kamptræning.

Styrk dine evner som danser og koreograf indenfor hovedgenrerne hip hop og moderne dans. På linjen arbejdes fokuseret med at udvikle dit fysiske, tekniske og kreative niveau. Vinder af DM 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019!

En efterskole med dans
En efterskole med fitness

PÃ¥ Fitnesslinjen træner du løb, spinning, styrketræning, cirkeltræning, crossfitness, duatlon og meget mere. Vi arbejder med at skabe erfaring, indsigt, diskussion og refleksion om sund træning og ernæring.

På fodboldlinjen for drenge arbejder du intensivt med at realisere både personlige udviklingsmål og holdets målsætninger. Du undervises af tidl. liga- og landsholdsspillere og divisionstrænere.

En efterskole med fodbold for drenge
En efterskole med fodbold for piger

På fodboldlinjen for piger arbejder du intensivt med at realisere både personlige udviklingsmål og holdets målsætninger. Du undervises af tidl. liga- og landsholdsspillere og divisionstrænere.

En efterskole med spring

På springlinjen arbejder du fokuseret med at udvikle dig som springer – uanset niveau. Du undervises af nogle af Danmarks dygtigste springere i et springmekka med nedgravede trampoliner og springgrave.

Undervisere

NYHEDER OG EVENTS

Levring Efterskole, Idræt og Life Performance. Fodbold for drenge, Fodbold for Piger, Håndbold for piger, Spring, Fitness, Dans, Adventure Sport, gymnastik, musical, udenlandsture, venner

SOCIAL NEWS