Levring Efterskole giver mulighed for at overvære træning og foredrag med landsholdslegende Katrine

Levring Efterskole giver alle interesserede en unik mulighed for at opleve en træning for Levrings pigehold med Katrine Pedersen som gæsteinstruktør. Efterfølgende er alle ligeledes inviteret til let traktement på skolen med efterfølgende foredrag af Katrine, der giver et spændende indblik i livet som landsholdsspiller, herunder den fantastiske EM-slutrunde 2017.

Er du interesseret i fodbold, efterskolelivet, og hvad det har at byde på? Så skynd dig at tilmelde dig Levring Efterskoles begivenhed d. 21.03.2018. Her får du får mulighed for at blive en del af en fantastisk eftermiddag og aften med en opvisningstræning af Levrings dygtige pigehold arrangeret af den tidligere landsholdsspiller, og nu landsholdsassistent, Katrine Pedersen. Efter træningen vil Levring Efterskole være vært til et let traktement og foredrag med Katrine, der vil fortælle historier fra en fantastisk karriere og naturligvis tage jer med på rejsen fra den fantastiske EM-slutrinde i 2017, hvor kvindelandsholdet vendte hjem med sølvmedaljer om halsen. Ønsker man kun at deltage i foredraget er dette naturligvis også en mulighed. Arrangementet er gratis, og du behøver blot at tilkendegive, at du ønsker at deltage i begivenheden på Levring Efterskoles facebookside.

Et varieret efterskoleophold med fokus på oplevelser og udvikling

Christiane Thaysen, der selv er tidligere u-landsholdsspiller, men nu har sin daglige gang på som lærer og fodboldtræner, glæder sig helt enormt til arrangementet, og håber at se en masse fodboldinteresserede piger. Selv forklarer hun, ”at det er en fantastisk mulighed at få Katrine ud og gæsteundervise vores dygtige pigehold, ligesom vi får muligheden for at høre en masse om livet som professionel fodboldspiller. Her på Levring gør vi altid vores ypperligste for at give vores elever de bedste oplevelser og muligheder for at udvikle sig personligt, og som fodboldspiller. Det er derfor vi holder sådanne arrangementer.”

Senere på måneden drager pigefodboldholdet således også mod Viborg for at give opbakning til kvindelandsholdet, der skal i aktion mod Ukraine. ”Det giver en fantastisk fællesskabsfølelse at tage på ture sammen, og det er fedt, at vi kan dyrke vores interesse både på og uden for banen” fortæller Christiane, der opfordrer alle til et fantastisk ophold på Levring Efterskole med fokus på fodbolden: ”Vi har plads til alle, men vi lægger da ikke skjul på, at vi gerne vil måle os med de allerbedste. Derfor har vi et samarbejde med DBU, og følger kvindelandsholdet tæt.”

Programmet for dagen med Katrine Pedersen lyder:

• Kl. 16.00: Overvær en lukket træning for Levring Efterskole dygtige pigehold med Katrine Pedersen som gæsteinstruktør. Træningen finder sted på Hasselvej 16, 8620, Kjellerup

• Kl 18.00: Let traktement på Levring Efterskole

• Kl. 18.30: Foredrag med Katrine Pedersen om karriere og den fantastiske EM-slutrunde

Du tilmelder dig begivenheden her